lördag 9 augusti 2014

SPF-s monter

Vi skulle var tillsammans med Beda och stå i SPF-s monter på NOLIA. Gun-Britt gjorde iordning mackor, te/kaffe och muggar. Jag lastade cykeln på dragkroken och kvart över elva hämtade vi Beda utanför Hamngatan 52. Jag körde till entré B, där damerna gick av och sedan åkte jag med bilen till Bo och Annelis garageplan. Sedan kunde jag per cykel ta mig till mässan. Vi var i god tid vid montern och skulle intressera mässbesökare (jämnåriga) för att komma med i SPF. Vi delade ut informationsmateriel i en plastkasse med föreningens logga på.Vid tvåtiden blev vi avlösta och lämnade mässan under motsvarande logistiska lörning. som när vi kom. Vi besökte Monica och Conny, på Västra kajen. De hade båda sina barns familjer hos sig. Jag fick tillfälle att hålla Signe i famnen en stund.
Beda, Bertil och Gun-Britt stod i SPF-montern två timmar på lördagen.

Inga kommentarer: