tisdag 21 februari 2012

Infjärdensgruppen.

Gun-Britt tog en sparktur och jag åkte iväg med hennes bil till Grisberget, där jag åkte tre varv på 5 km-slingan. Det blev 15 km och tog 1:37. Det är ju bra med mitt mått mätt, men om man jämför - nää man jämför inte. När jag kom hem från skidturen, var det dags för Gun-Britt att åka till sitt vattengympapass kl1400. På det sättet fick vi det hela att "gå ihop". Efter middagen, hade vi möte med "Infjärdensgruppen" d.v.s. Beda, Bore, Tore, Clary, Mimmi, Valter, Margareta, Gun-Britt och jag. Vi skall planera för medlemsmöte på PiteHavsbad. Det skulle egentligen varit torsdag 29 mars, med Havsbadet har bokat in något annat evenemang den dagen, så vi får flytta - förmodligen till den 12 april. Vi får väl se hur det lyckas. Efter mötet, åkte vi till Fagerudden och hämtade Idas bil, som skall på bilprovningen i morgon kl 0930.

Inga kommentarer: