tisdag 7 februari 2012

Bullens pilsnerkorv.

Plogen hade kört upp en liten vall vid infarten och jag fick ägna lite tid åt den, medan Gun-Britt tog en promenad runt kvarteret. Solen sken och det var en riktigt vacker förmiddag, men nog var tempen nere på -25 oC. Gun-Britt hade vattengympa kl 1400 och jag följde med och gick på Actic. Hon fick vänta medan jag duschade efteråt. Vi åkte till Apoteket Hjärtat. Köpte shampoo och tandkräm. Jag var in på OKQ8 och fick ut 225:- på bonuschecken. Patrik ringde och inbjöd till spackling. Gun-Britt skjutsade jag till Elina. Mathias jobbar eftermiddag. Jag var i Hortlax i så god tid, att jag hann skotta litegrann på gården och vid infarten innan Patrik och Ingvar kom dit. Jag spacklade till 2030, sedan hämtade jag Gun-Britt. Innehållet i en burk Bullens pilsnerkorv ock två bröd "Fröig" strök med till kvällsmat.

Inga kommentarer: