onsdag 5 oktober 2011

Jag var kallad till SPF rönnens styrelsemöte hos AV Nord i Bergsviken kl 0900. Jag körde med Citroen och Gun-Britt fick ta sig själv till sångövningen. Jag kom dit precis kl 1100. Efter lunch och en tur till MEKONOMEN, där jag köpte OMEGA917B, som skall vara bra mot oljeläckage, åkte vi till Ekologen, där det var Motionsdans. "Busiga Berras orkester" spelade. Efter Dansen åkte vi mot Svensbyn. Jag ringde Stina, hon var hos någon väninna i Lillpite, jag fick veta att inglasade altanen inte är låst, så jag kunde åka iväg och hämta jackan. Vi körde via Svensbyn, Blåsmark och Hemmingsmark till Jävre. Det var bara att kliva in på altanen. Men jackan var inte där. Jag hade varit så säker på att det var utanför entrédörren jag hade hängt den när vi kom dit i söndags. Tankegroda av mig, givetvis hänger de inte ytterkläder utanför dörren! Vi åkte hem med oförrättat ärende. Stömmel!

Inga kommentarer: