söndag 23 oktober 2011


Idag var väckarna avstängda, men jag steg upp vid åttatiden och Gun-Britt kom strax efteråt. Efter frukost, gjorde vi oss i ordning och promenerade till Björklundahallen, där vi var på Actic båda två. Jag tog god tid på mig med dusch och bastu efteråt och när jag så småningom kom hem (1215), stod det mat på bordet. Tack Gun-Britt! Vi vilade på maten, jag tror att jag sov en timme och snart var det matdags igen. Gun-Britt hade stekt en öring och en harr, dessutom kokt mandelpotatis. Vi hann med middagen innan det var dags att åka till GOTIS i Öjebyn, där Lelles enmansband bjöd upp till motionsdans mellan 1800 och 2100. Det kom drygt trettio personer. Det är i minsta laget för att verksamheten skall ”gå runt”, men jag behövde inte stå över någon dans och när det hela var över var skjortan våt… Vi åt litegrann igen, sedan vi duschat, några sillbitar och en portion müsli. Nu är det snart läggdags, go´natt!  

Inga kommentarer: