tisdag 31 januari 2012

125m upp.

Förmiddagen ägnade vi åt planering dvs vi gjorde inte så mycket. Gun-Britt hade vattengympa kl 1400.
Jag körden henne till Björklunda och fortsatte själv till Apoteket Hjärtat. När det var avklarat, åkte jag tillbaka till Actic och gjorde ett pass där. Jag tycker själv att jag gjorde en prestation, när jag klarade av löpbandet tio minuter med 6km/h och lutning 12,5%, utan att hålla i handtagen . Det betyder 1km i rask takt och 125 meter vertikalt. Om man inte håller i handtagen, gör man hela jobbet själv. Det var andra gången det lyckades. Efter dusch och bastu promenerade jag hem till midddagen. Patrik ringde och bjöd in till spacklingsjobb. Gun-Britt följde med till Hortlax och åkte sedan till Elina och barnen. Hon stannade där tills det var dags att hämta mig.

Inga kommentarer: