torsdag 26 januari 2012

Bjudkolumnen.

Kl 0550 steg jag upp, packade gympkläderna, tog in tidningen och hann dricka ur halva themuggen. Sedan var det dags att lasta ryggsäcken på sparken och ge sig av till sjupasset IndooorWalking. Jag var den ende som kom, men Helene var ändå nöjd. Om ingen kommit, hade hon fått städa i stället. När jag kom hem, hade Gun-Britt frukosten klar. Sedan åkte vi till Svarvargatan, vi skulle underhålla barnen, medan Mathias fick göra sitt träningspass. Gun-Britt och Isla var på sin kant och jag fick Liam att somna, lade hnnom i vagnen och ställde ut honom på bron. Han sov fortfarande när Gun-Britt och jag åkte hem. Vi åt rester till lunch. Vi planerar att ha gäster på lördagafton. Det är nog röda siffror i bjudkolumnen, så vi måste skärpa oss.

Inga kommentarer: