torsdag 12 januari 2012

Tiguan, Isla och Liam.

Väckning 0555. Efter en lätt frukost, tog jag Tiguan - som stod vid motorvärmaruttaget - till Björklunda för ett Indoorwalkingpass med Helene. När jag kom hem, fick jag en stadigare frukost. Havregrynsvälling med russin och ett par mackor till. Därefter Följdes vi åt med två bilar till sta´n. Tiguan skulle lämnas hos Müllers. Sedan åkte vi till Svarvargatan 26, för att vara med barnen medan föräldrarna gick tillsammans till sitt gym. Det var trevligt för oss. Jag gick ut med Liam i vagn för att han skulle somna och det lyckades. Han sov en timme och tjugo minuter. När Mathias och Elina kom hem skulle de göra lunch till hela familjen. Då var Liam lite gnällig, han kanske känner av tandsprickning eller vad det kan vara. Conny ringde och meddelade att Tiguan var klar, bara att hämta. Mathias och jag åkte dit, men riktigt klart var det inte. Vi fick dricka kaffe/choklad ur deras automat och vänta ett tag. Så småningom blev det klart och vi åkte därifrån med båda bilarna. Jag fick SMS från Datorfixarna att Edimax Accesspoint fanns att hämta där. Naturligtvis glömde jag bort det innan vi åkte hem. Jag tänkte ta sparken och åka i till stan, men Gun-Britt övertalade mig att ta bilen. Det var inte så svårt för henne...

Inga kommentarer: