onsdag 2 november 2011

Ingen sångövning idag. Elin bortrest och ingen vikarie finns.

Vi promenerade till Actic och var där vid åttatiden. När jag kom till omklädningen, fanns där inte ett enda par skor. Det verkade som om jag var först. Ja, ja det har säkert varit någon av de riktigt tidiga där. Man kan ju komma redan 0500 måndag - fredag. Jag märker att det blir för lite cykling. När jag går på bandet 6 km/h 12,5% lutning orkar jag inte som förr. Jag är tvungen att hålla i handtagen mer än halva tiden och då avslöjas också att pulsen är 150. Gun-Britt är lite snällare med sig. Efter gymmet gjorde hon en rejäl grötfrukost och så småningom var vi på väg till Målargatan 6, där vi skulle vara sällskap till Adam och Svea. Bo och Anneli hade utvecklingssamtal med Adams lärare. Vi skulle spela sällskapsspel, men det ville sig inte så bra. Det blev Nickelodeon i stället kombinerat med ryggklining. När föräldrarna kom hem, åkte vi direkt till nästa program. Motionsdans med SPF-are i Ekologen. Vi kom fram lagom till fikapausen, men efter den blev det dans. Sedan vidare till nästa. Vi besökte Ture och satt en stund med kaffe/the och chokladmuffins, som G-B hunnit baka mellan gymmet och frukosten. Jag rengjorde Tures rakapparat och diskade undan efter fikat. Sedan åkte vi hem och då var det full dag. Monica ringde och vi gjorde upp logistiska planer för i morgon.

Inga kommentarer: