torsdag 16 maj 2013

Sårvård.

I dag skulle vi åt varsitt håll. Gun-Britt hade tid hos Tandteamet och därefter Hårverkstan. Jag cyklade till Storfors, där jag satt med på SPF-Rönnens styrelsemöte. När det var klart, skulle vi samlas för att äta lunch på Statt. Jag var ensam som cyklade, men var ändå bland de första vid buffébordet. När jag kom hem, hade Gun-Britt också kommit hem och ätit sin lunch. Vi åkte in till kyrkogården. Jag planterade sex penséer på Maj-Britts grav. Det blev inte så mycket mer än det innan jag skulle vara hos Anita Öhlund på ÖHC. Hon skulle titta på mitt sår. Det blir sakteliga mindre, men nog återstår än något återbesök. Nästa blir torsdag 23 kl.10:10. Vi åkte hem och gjorde tidig middag, för att inte vara proppmätta kl. 19:15, då jag skulle vara med på IndoorWalking med Linda, den mörka. Gun-Britt var på Actic. Challengepasset med Jens kom därefter. Vi var inte många nere i duschen och bastun fick jag ha för mig själv.Vi promenerade till och från gymmet i kväll. Nu är det dags att krypa till kojs, för det blir väckning 05:30.
Det går sakta, men så småningom skall
det väl krympa och till slut läkas...

Inga kommentarer: