torsdag 4 juni 2015

Två bruna och tre vita.

06:10 Indoor Walking med Mona. Sedan tränade jag mina knän inne i Actic. Det tog också en stund. Jag glömde att kolla bastun och slog på den när jag kom ned till omklädningen. Stenarna blev såpass varma, så jag fick lite ånga att värma mig i. Men kalla väggens princip gäller, så det rann kondensat från kroppen.
Vi lossade banden kring hallonbuskarna innan vi tog en kort stavpromenad. Annars har jag jobbat med annonsförlagan för Rönnens endagsresa. Mejlade den till kundtjänst@inorr.se. Vi åkte till Höglandsnäsvägen 8, för att träffa hönsen och förstås Elina, Isla och Liam.
Vi hälsade på hos Beda och Bore. Beda fyllde 85 på Mors dag och ville av den anledningen bjuda på kaffe/te, tårta och kaka. Vi gick längs deras loftgång bort dit man har överblick över "Träkronanbygget".





Inga kommentarer: