tisdag 16 juni 2015

Kortvisit

Jag kom till Actic 05:55 och möttes av Mona. Jag var den ende deltagaren så långt i Indoor Walking, men så småningom kom den andra - en tjej, som jag inte vet namnet på. Vi körde igenom passet och sedan gick jag in på gymet och körde min träning för det onda knäet. Jag hade startat bastun när jag anlände. Tyvärr  stod bastudörren på glänt. Det hade jag inte kollat, men efter att ha vattnat stenmagasinet, var det klart att njuta av bastun. Gun-Britt har sorterat bland sina tillhörigheter och jag har gjort detsamma i garage och förråd. Jag satte upp det vita överskåpet, vi tagit från Fagerudden på ytterväggen bredvid fönstret i förrådet. Vi skall ha gäster på midsommarafton och har börjat med inköpslistan. I afton har Monica och Conny varit här på kortvisit.

Inga kommentarer: