måndag 22 juni 2015

Camping

Vi har campat i natt - på gården. Vi får gäster i morgon och har därför gjort så, att vi bäddade för dem i våra sängar och flyttade därför ut i husvagnen i går. Det har tydligen gått bra, fastän jag inte hade satt ner stödbenen runt om. då blir det lite gungigt. Nu har jag ändrat på den saken, och därmed borde det bli ännu bättre i natt. Vi skulle vara sällskap åt Adam och Svea på förmiddag / lunch. Gun-Britt gjorde risgröt, som vi tog med till lunch. Vi har kört med Cittran även i dag, var till Västergatan och tankade. Skulle komplettera lufttrycket i hjulen, men det visade sig att jag fick lov att lossa hjulsidorna för att komma åt ventilen. På en Cittra av våran modell, betyder det att man först lossar täcksidorna på bakre hjulhus. Det har varit en riktig sommardag i dag, men nu, säger prognoserna, blir det lite tuffare. Vi får väl se hur skurarna kommer.Jag kämpar med mitt träningsprogram, för att öka rörligheten i mitt onda knä, Men det gör ont och det är mycket gnyende.

Inga kommentarer: