tisdag 2 juni 2015

Kom värme och arbetslust!

Nu är det spännande att vara Citroenägare. Jag kollade på nätet, om LN-teknik finns kvar. Jodå, men det är ny ägare och nytt namn, KS Autoteknik. Jag ringde dit och berättade att växellådan har kärvat till sig. Det kan sitta i länkaget mellan växelspak och -lådan. Jag fick komma onsdag 10 juni 08:00. lyckas det, så jag kan åka till OPUS Bilprovning 12 juni 11:10. Vi fick plötsligt besök av Stig Bonnevier, granne med Uffe/Nettan i Tällberg. Han hade varit på jobb i Haparanda. Kul att få oväntat besök. Tack för det Stickan!
I dag har vi satt ut våra AMARYLLIS på sommarviste. De har en plats i kompostens fack 2, där de skall lapa sol och ladda för blomning till jul - förhoppningsvis. Jag reparerade lådan för trädgårdslandet, Nu väntar vi på värme och arbetslust,
Vita vinbärsbusken lovar mycket, men
Elisabets röda i bakgrunden lovar mer.

Upp AMARYLLIS1

Kom värme och arbetslust!

Inga kommentarer: