måndag 7 april 2014

Presentera SPF:s valmanifest...

Nu är vi i gängorna igen. Väckning 05:00, jag cyklade till IndoorWalking med Carro kl 06:10. sedan har  jag suttit vid datorn och försökt ordna bilder till dagboksutdragen, som jag förhoppningsvis skall kunna presentera här i bloggen. Men så ringde Karl-Erik Björkén och meddelade att han inte kan komma till medlemsmötet på torsdag. Han skulle egentligen i egenskap av föreningens nye ordförande, hälsa gästerna välkomna och dessutom presentera SPF:s valmanifest och även presentera sig själv för medlemmarna. Nu blir det i stället vice ordförande, som får fixa presentationerna och vem är det då?
Vi fick en promenad på drygt 30 minuter i det fina vårvädret. Folke ringde och bjöd mig på middag och Gun-Britt avtalade med Elina att få komma på besök i Höglandsnäs. Så blev det, jag cyklade till sta´n och G-B tog bilen. Hon handlade hos ICA-Bergsviken innan hon åkte vidare till Elina, Isla och Liam. De hade haft så trevligt, att G-B kom hem senare än mig.

Inga kommentarer: