måndag 10 december 2012

Hämta från dagis.

Väckar´n var ställd på 0600, men det fanns inga öron som hörde den. Jag vaknade 0630. Vi steg upp och Gun-Britt kokade gröt och gjorde mackor, som jag skulle ha med mig till skogs. Jag var med Conny och bärgade vindfällen. Idag var det mera snö, så man fick sparka fram dem. Det blev inte lika mycket som i fredags, men vi var nöjda. Gun-Britt kom och hämtade mig. Vi skulle ju vara klara att hämta barnen från dagis 1430.När vi hämtat dem stannade vi kvar. Mathias var hos Elina. Läkarna har ingen säker diagnos att ställa. De säger att hennes situation är mycket ovanlig. När Mathias kommit, åkte vi hem, men fortsatte efter en stund till Eivor och Henry. Vi återställde vattendunkarna vi lånade den 26 nov.
Amaryllis med fem klockor men noll stjälk i P-T idag. Samma lök har kommit med en ny omgång, nu på rätt höjd och det blir sex klockor.

Inga kommentarer: