söndag 2 december 2012

Gym och Bad.

Vi gjorde oss iordning och åkte till Björklunda. Vi skulle vara på Actic båda två, men Gun-Britt fick veta att Monica var på väg till badet med Isla och Liam. Då blev det fart på G-B. Hon avbröt gymträningen och åkte hem efter baddräkten. Bo kom också till badet med Adam och Svea. Jag genomförde min träning och när jag kom till skåpet och skulle klä på mig, upptäckte jag att Marianne Hornay hade ringt. Jag ringde tillbaka och lovade att meddela Gun-Britt. Mathias ringde också i den vevan, han var på väg till bygget. När jag gick från omklädningen, var G-B på väg till bilen. så då fick jag skjuts hem. Efter lunchen åkte jag ut till bygget. Conny var redan där och det pågick underspikning under det takutsprång som är på bodelens östra gavel. Det betyder att jobbet måste göras liggande. Vi blev klara på gårdssidan men till baksidan fanns det inte tillräcklig med virke. Det blir en senare fråga. Vi hjälptes åt att dra kabel mellan bodan och huset, den som skall förse det hela med ström.

Inga kommentarer: