torsdag 15 december 2011

Torsdag

Väckning 0545 för att hinna fylla fågelmatarn koka the och äta en hårdbödsmacka. Jag tog in tidndningen, men hann knappt läsa något. Klockan bev halvsju och jag skulle tanka bilen och sedan vara ombytt för IndoorWalking med Helén. Vi var fem entusiaster som svettades på maskinerna. Efter duch, bastun var avstängd, var jag hemma i så god tid att jag hann äta gröt innan vi skulle ge oss iväg till Storfors. Jag var kallad till SPF styrelsemöte i SV Nords lokaler. Gun-Britt körde mig dit och åkte sedan hem. Hon skulle baka kryddigt tunnbröd. Efter styrelsemötet, bjöd styrelsen sig själv på lunch. Den intogs på Valdino vid Sundsgatan. Efter det fick jag skjuts hem av Margareta Wallström. Gun-Britt och jag åkte sedan in till stan. Hon skulle göra klart sina mellanhavanden på Skölds Modehus. Därefter åkte vi till Svarvargatan och hälsade på hemmapappan Mathias. Vi var kvar där ett tag och lekte med barnen. Elina jobbade tolvtimmars och kom hem strx före sex. Monica kom också, hon skulle ta med sig både Isla och Liam. De skulle sova hos Mormor och Morfar för att föräldrarna skulle få en barnfri natt för sig själva.

Inga kommentarer: