måndag 8 september 2014

Barn- och vuxenkalas.

Väckning 05:00, Gun-Britt hade varit vaken sedan 04:00 och steg upp samtidigt som mig. Jag gjorde iordning jympagrejorna och efter the och macka åkte jag till IndoorWalking 30 min med Hanna. Vi var fem användare.  Elina, Isla och Liam kom hit, vi var över till Forsmans och plockade Aroniabär i deras häck. För att komma åt baksidan av häcken måste man gå in på Roger Lindbloms gård, men jag förutsätter att han inte har något att invända mot det.
På eftermiddagen var vi bjudna till Elinas födelsedagskalas, Dit kom, förutom jag och Gun-Britt, Monica och Conny, Robert och Siv, Ida och Patrik med Elsa och Signe, Andreas och Carro med Vidar och Nils och så Värdfolket Elina och Mathias med Isla och Liam. Hur många blev det där? Tolv vuxna och sex barn. Lite stoj och glam blir det, men fantastiskt trevligt. Vilken lycka, att få vara med. Signe somnade i min famn, Det är så fantastisk att få hålla henne och att hon uppenbarligen känner ro och kan somna.
















På kvällen var jag på 45 min KettleBell med Jens. Gun-Britt hade promenerat till Björklunda hallen. Hon var hemma 21:30, när jag kom från mitt pass. 

Inga kommentarer: