tisdag 22 oktober 2013

Slutbesiktning

I går måndag, var vi hem till Barbro och Sören Marklund i Rosvik. Jag ville ha bilder från hans kamera, att använda till den bildpresentation, jag har lovat att visa för intresserade SPF:are torsdag 14 november. Det blir på Piteå Muséum, i Sessionssalen. Jag hade med en USB-sticka och fick ganska många fina bilder. Jag skall göra samma sak hos Inge och Sonya Nilsson. Dessutom hoppas jag på hjälp från Inge att få till det hela.
I dag tisdag, har jag suttit en hel del vid datorn och försökt komma underfund med att hantera presentationsprogrammet Photo Story. Än är det en bit kvar, men jag vet att Inge har använt det, så jag litar på honom. Gun-Britt har bakat "Dans Limpa", som skall användas som lotterivinster på medlemsmötet torsdag 31 oktober. Nu har hon åkt med Monica till bygget. De skall hjälpa Elina med att måla de sista bitarna. Om allt klaffar, skall det vara slutbesiktning i morgon. Det borde kännas lite spännande för Mathias och Elina.

Inga kommentarer: