tisdag 26 maj 2015

Resekommittémöte.

09:30 var jag på ÖHC för att träffa Alexander Rönnqvist, Sjukgymnast. Han undersökte mitt onda ben och kom fram till att det troligtvis är Artros som ställer till det. Botemedlet är träning. Jag fick ett träningsprogram, som passar bra att köra på Actic varje gång jag varit på IndoorWaalking. Då är jag ju uppvärmd. Skall följas upp genom återbesök hos Sjukgymnast Tomas onsdag 17 juni 09:30. Vi var på studiecirkel "Alla kan surfa" 14:00. Björn och Ulla hade fikaansvaret den här gången, men det fanns inget kaffe, så jag åkte ned till ICA-Bergsviken och köpte ett paket. När studierna var avklarade, åkte vi hem och åt middag, som bestod av havrevälling med russin och korvmacka till det. 18:00 var vi hos Gun och Torsten, tillsammans med Clary, Tore och Beda. Det var resekommittén som hade möte.Vi beslutade om endagsresan 23 juni, som går till Bänketräsk, Lauker, Älvsbyn och Sikfors. Vi hade offert på en sjudagars gruppresa till Skagen, men den kändes inte intressant, med tanke på priset och innehåll. Vi får fortsätta... Tack Gunn för jättegott fika!

Inga kommentarer: