onsdag 20 maj 2015

Fyrklangens terminsavslutning.

Gun-Britt känner sig bättre, men inte helt stabil. Jag hjälpte henne att tvätta håret före frukost. Hon stannade hemma, när jag åkte till sångövningen 11:15. Men efter det skulle körmedlemmarna äta gemensam lunch hos "Koler Elvis Kök & Katering". Jag åkte hem och hämtade Gun-Britt. Hon skulle ju vara med på lunchen. Det blev Fyrklangens terminsavslutning. Jag  fick avtacka vår fantastiska körledare Lina Larsdotter Åström. Hon lämnar oss nu efter vårt framträdande i Piteå stads kyrka på söndag 24. Det är Pingstdagen. Lina skall starta en ny karriär, inte som körledare utan som Webbdesigner. Det är trist att hon slutar, men kören vill  ändå önska henne framgång med det nya. Tack för den här tiden!
På eftermiddagen lastade jag snöslungan i bilen. Vi åkte till Svensbyn och satte in den i sommarförvar samtidigt som vi tog hem Gräsklipparen. Conny hjälpte mig med växlingen och bjöd dessutom på kaffe/te med chokladboll och en pratstund.

Inga kommentarer: