tisdag 30 december 2014

Tänk vad tur, att vi har varandra.

Det hade snöat under natten 6-7 cm. Men det var torr och lätthanterlig snö, så jag föste undan den med "Hema Tippen". Så slungan fick inte komma ut idag heller. Sedan, efter frukost var det dags att ladda ryggsäcken för att ta sig till Björklunda. Jag tog sparken för att hinna i tid. Kettlebell startade 11:30 och eftersom det skulle skitas just före avfärd, fick jag ta sparken och Gun-Britt skulle promenera i egen takt. Det var ett tufft pass och ibland undrar jag varför jag envisas med att vara i det där ungdomsgänget. Efteråt kändes det i alla fall så, att jag stannade och var med på Indoor Walking 30 min med Carro. När jag kom hem, hade Gun-Britt lunchen klar. Det var lutfisk, en av alla mina favoriter. Tänk vad tur, att vi har varandra - åtminstone för mig. På eftermiddagen har vi besökt Eivor och Henry Granberg. Då hade temperaturen gått upp över nollan och det regnade. I och med det blev det blixthalka. Inget missöde inträffade och sedan jag lämnat av G-B hemma, åkte jag till Coop Konsums entré där jag hämtade sand för halkbekämpning här hemma. Efter det, åkte jag till OKQ8 på Oktanvägen och automattvättade bilen (155:-). Då återstår att se hur väglaget blir framöver.

Inga kommentarer: