tisdag 17 juni 2014

Gräs m.m.

Väckning 05:00. Jag var på ett 30 min. InDoor Walking-pass med Hanna Öhman. Gun-Britt hade tid hos Hårverksta´n 09:45. Hon åkte iväg i god tid innan, men vi hann vila en stund

. (Jag sov). Jag fortsatte med gräsklippningen, så nu är det klart - för den här gången. Men det finns mera gräs. Vi lastade gräsklipparen och trimmern och åkte till Fagerudden. Vi  behövde aldrig lyfta ur Mc Culloch. Jag hade fullt upp med trimmern och Gun-Britt körde den gula klipparen, som hör till stugan. Monica ringde och bjöd på middagsmat. Jag tackade ja, fast det var lite trångt om tid. Jag hade för avsikt att vara med på 45 min. KettleBell med Jens klockan sex. Det satt fint med lite krubb just då. Vi kom hem kvart i sex och jag var i träningslokalen strax efter. De hade just börjat med uppvärmning, när jag var på plats.

Inga kommentarer: