torsdag 22 november 2012

Shopping

Vi åkte in till stadsbiblioteket, där vi mötte Monica, Isla och Liam. Vi var med dem där en bra stund. Isla återställde böcker och lånade 17 nya. Hon har kläm på hur det går till. Sedan flyttade vi till Gallerian, där Kronans Droghandel och Clas Ohlson AB fick ett besök. Därefter Lekia på Storgatan 50. De fick väl sälja en del småsaker. Vi fick en adventskalender och Isla började genast öppna luckorna, som hon rev av. Jag fick ganska många, som jag stoppade i kassen. Men så kom hon på att hon skulle ge "till nån annan". Det blev så att tanten som just öppnade sin butik för sexleksaker, blev den som fick favören. Ja, vi var inte in i den butiken. Därefter skildes våra vägar. Det var dags för lunch och Liams tupplur. Middag skulle vi äta tillsammans här hemma. Jag fick avstå från mat då, för jag ville inte vara proppmätt när jag skulle vara på mitt IndoorWalking med Sanna och Challenge med Jenny. Det är faktiskt ganska bra uppslutning till båda passen numera.

Inga kommentarer: