torsdag 1 november 2012

Allhelgonadagen.

Jag åkte in till kyrkogården i sta´n och bytte batterier i gravlyktorna på Maj-Britts och Mattssons gravar. Därefter åkte jag mot Öjebyn. Stannade till hos OKQ8 för att lösa in bonuscheck på 125:-, hade desutom hittad en Trisslott i plånboken. På den var det 75:- i vinst. Det skulle, tillsammans med bonuschecken ge mig 200:- i näven. Men,kontrolllen av lotten visade att vinsten frös inne redan i augusti 2012. Så kan det gå om man inte håller koll. Tur att det inte var en miljonvinst den här gången. Jag fortsatte bort till Gamla kyrkogården, där jag satte ett ljus på mina kära föräldrars grav. Sedan åkte jag till Hedens kyrkogård och bytte batteri i lyktorna på Gunnar & Reginas  och Haralds gravar. Sedan var det dags att åka hem och byta om. Vi skulle ju till SPF Rönnens medlemsmöte på PiteHavsbad. Det var tydligen många aktiviteter på gång, för jag fick åka tillbaka en bra bit för att hitta en parkeringsplats.

Inga kommentarer: