torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag.

Vackert men kyligt, det är april och det betyder att rätt vad det är, kommer ett yrande oväder, som försvinner efter ett par minuter. Jag åkte in till Bilhallen för att hämta stänklappen jag beställt. Det var tomt på verkstaden, men Lotta fanns där och kunde lämna ut det jag skulle ha. Sedan åkte jag förbi på Svarvargatan 26, där syntes inte till några däck. Jag åkte hem igen. Gun-Britt var ute på promenad och jag åkte iväg till Björklunda (med cykel). IndoorWalking var flyttad från 0700 till 1345. Jag var ensam gubbe tillsammans med sex tjejer och ledaren Helen. När jag kom hem därifrån, var Gun-Britt ute igen. Hon hade varit hem och bytt skor för att ta en runda till. Jag kom mig inte för att montera stänklappen idag, men kanske i morgon...

Inga kommentarer: