måndag 16 april 2012

Rikedom.


Vi var till SV Norrbotten och tog hand omde saker vi bara ställde åt sidan fredags morgon. Jag var sedan på mitt Kettlebellpass men Helen. I dag var vi bara två utom ledaren. Gun-Britt promenerade i solskenet. Det finns gångstråk där inte snön har smält och där var den nu frusna sörjan svår att gå på. Men många stråk är helt snöfria. Jag har suttit och skrivit en liten notis om Medlemsmötet i torsdags, som jag har mejlat till Kuriren och P-T. Jag konsulterade Bo och fick tips så jag fick igång mitt trådlösa nätverk. Nu har jag varit ut och vittjat brevlådan och där fanns en hälsning från Gun-Britts tre barnbarnsbarn. I morse fick vi ett MMS med bild av skogstraktorkusk Liam. Vad vi är rika! Jag har inte lyckats att få scannnern att överföra färgbilder än.

Inga kommentarer: