måndag 19 oktober 2015

Storfrämmande.

I går Söndag 18, var jag på 45 min Kettle Bell med Jens. När jag kom till klädskåpet, hade Per SMS:at "Hej. Hur är det? Tänkkte höra om ni vill ha besök i morgon på förmiddagen av mig och Rut? Vi kommer efter 09:00". Jag svarade att de var välkomna och att vi ser fram mot besöket.
I dag Måndag 19, var jag på 30 min Indoor Walking med Hanna 06:10. Jag kände för att promenera i dag. Jag går på mindre än tio minuter. Halv tio fick vi besök.
 
Vi är ju inte de, som hon är mest bekant med och var lite reserverad till en början. Men så småningom tinade hon upp och fann sig väl tillrätta bland våra saker. Det var verkligen kul att få besök.
På eftermiddagen cyklade jag till Hortlaxgården och besökte P-O Karlsson. När jag kom till småbåtshamnen i Bergsviken och skulle genom tunneln under E4, var den avstängd. Det gick ju bra, jag fick ta vägen över viadukten vid Storfors Marina. På hemväg, skulle jag handla på ICA-Bergsviken och när jag skulle komma mig till Öholmabron, fick jag ta vägen över viadukten vid Storfors Marina! Det blev en tur i "Mördarbacken" upp till Storfors EFS. Hem kom jag.
På kvällen besökte vi Lindströms på Målargatan 6.



Inga kommentarer: