onsdag 14 oktober 2015

Terminalglasögon.

09:00 Seniorgympa 60 min med Malin. Sedan till sången, vi kom någon minut sent, men det gick nog ändå. Efter övnningen, var vi in på CoopKonsum och provianterade. Efter lunch, åkte jag in till sta´n. Jag hade fått SMS från SPECSAVERS, att jag var välkommen att hämta mina nya glasögon. Jodå, jag är nöjd. Som andrapar fick jag terminalglasögon. Det funkar bra, men då gäller det att komma ihåg att byta, när man lämnar datorn. Jag var hos Clas Ohlson AB och köpte två p. skrivarpapper. Tankade på Västergatan och var ganska nöjd med mig själv, som kommit ihåg allt. I dag var det paltdag i Ekologen, så vi åkte dit. men jag hann bara till Båtskatavägen, så märkte jag att jag körde med terminalglasögon! Vände om och bytte. I Ekologen var det gott om kunder. Paltflickorna hade gjort även blodpalt och det var mycket uppskattat.

Inga kommentarer: