måndag 16 mars 2015

Västra Europa-kartan.

06:10, IndoorWalking med Hanna. Jag satt ganska länge i bastun. Det lär ju vara nyttigt. Efter andra frukost vid hemkomsten, klippte Gun-Britt mitt hår, som börjat ta ut svängarna ganska yvigt. På förmiddagen gjorde vi en tur till sta´n. G-B var på CoopForum och köpte hårtoning. Då vet jag vad som förväntas av mig. Jag var hos Clas Ohlson AB och köpte minneskort och USB-sticka. Minneskortet, ett Micro med adapter till full storlek, satte jag i Olympus 120 som ersättning för det kort jag satte i den gamla GPS.en. Då kunde den ta in hela Västra Europa-kartan. Ursprungligen har den bara kunnat ha Norden i sig.
Sedan var vi till Bibblan och lämnade tillbaka 3 st Mp3 skivor och köpte 3 st talböcker i CD-format och en pappersbok, alla för 10:-/st. Sedan åt vi lunch hos 2kök.
På eftermiddagen var jag hos Folke. Gun-Britt lämnade jag hos Eivor och Henry. Hon hade promenerat hem.

Inga kommentarer: