onsdag 25 mars 2015

Väggblock.

Vi åkte halv tio mot Höglandsnäsvägen 8, men när vi var på Bergsviksbron var det att vända. Skruvdragaren var kvar hemma! På Bergsviksbron kan man inte göra U-sväng. Det tog tid och när jag hämtat skruvdragare , var klockan kvart i tio. Mathias hade gjort ett block nästan klart. Han hade inte hämtat barnen från dagis. Vi hann göra det tredje blocket så klart, så Mathias behöver bara spika panel på det. Kvart i tre åkte vi till Sunnan för att hämta Svea. Jag fick träffa Liv, som kom tillsammans med Svea. Hon sa' "Hej Bertil", jag förstod att Svea berättat vad jag heter. När vi kom till Målargatan, var Adam just hemkommen. Gun-Britt gjorde våfflor som mellanmål till barnen, det räckte så att även jag och G-B fick smaka. Jag hade fått SMS från Clas Ohlson AB, att min GPS kommit tillbaka. Jag åkte och hämtade den. Jag gick i skjortärmar från p-däcket och det gick väl bra, men jag träffade Kerstin Sahlström och stannade för en pratstund. Det är inte sommar än...  

Inga kommentarer: