torsdag 5 mars 2015

Röklåda och Automattvätt.

06:10 IndoorWalking med Mona. Vi blev nog åtta brukare, trots att det är sportlov. I natt har jag lyssnat på P1-reprisen av "Kropp och själ", där man pratade om det kan vara skadligt med för mycket träning, Man pratade bl.a. om hur det kan vara när man närmar sig -65. Man pratade även om de som tränar mycket i 40-årsåldern. Men jag och mina jämnåriga nämndes inte alls, så det är väl bara att köra på...
08:20 hade Gun-Britt tid hos sköterskan på ÖHC, för provtagning, Efter lunch, skjutsade jag G-B. till ICA och jag själv åkte in till Västergatan där jag tankade, därefter till Laitis, där köpte jag en BRIV Röklåda med tillhörande alspån.
Sedan åkte jag till OKQ8 på Oktanvägen och automattvättade bilen,







 Nu är det bara att fylla på med ny smuts. Det är minus 0,4 just nu och vi är på väg in till stan. Då får vi väl se hur det blir.

Inga kommentarer: