måndag 14 juli 2014

Söndag 13 juli.

Vi tog en promenad nere vid stranden. Ett fantastiskt högsommarväder, vi satte oss på en bänk och njöt. Jag ringde min Syster, som fyller jämna år i dag. Jag ringde hennes fasta telefon, den hade hon vidarekopplad till sin mobil och hon svarade i Lubljana, Sloveniens huvudstad.
När vi kommit hem efter promenaden, började jag att bekämpa Byskvallret. (torsdag 3 juli) Jag har satt in Mulchertillsatsen i gräsklipparen och satte ner den på det lägsta läget. Då ryker de blå blommorna. Men gräsmattan kanske tycker att jag är för hårdhänt. Vi får väl se, hur det utfaller.
På kvällen var vi i Björklundahallen. Jag cyklade till 45 min Kettlebell med Hanna och Gun-Britt gick till Actic. När vi var på hemväg, hann jag ifatt henne strax före järnvägsövergången.

Inga kommentarer: