torsdag 10 juli 2014

Solens speglar sig i hörnskåpets glasruta.

Det blev sent i går kväll. Vi blev sittande framför TV-n, det var VM-semifinal 2 mellan Holland och Argentina. 01:08 var vi i säng och det fick bli sovmorgon i dag, hur länge avslöjar jag inte. Jag cyklade till banken och på den turen kom jag på, tänk om jag skulle ta en cykeltur i det vackra vädret, Men Gun-Britt hade också kommit på "Tänk om vi skulle åka ut till Fagerudden och klippa gräset, rensa ogräs i potatislandet och kanske vattna lite grann". Elina ringde medan jag klippte gräset, men med hörselkåpor på kan man ju vara anträffbar. Hon ville kolla om vi hört av Bo med familj. Det hade vi, de är uppe vid Piteälven tillsammans med Conny och Monica. Vi fick Whats up 21:45: Här njuter vi!
 Vi kontrade med en Selfie på altanen: Nog ser det fint ut, men det är inte så tokigt här heller.
Monica returnerade22:10: Ja, nog ser det mysigt ut där oxå...vilket kärlekspar..:-)

Inga kommentarer: