onsdag 23 januari 2013

Twinrix.

Seniorgympa med Sanna kl 0900. Det blev inte tid för bastu idag, för vi skulle göra mackor m.m. och vara i Margretelund kl 1100. Idag hade Lina Larsdotter en del nyheter i bagaget. Det ser ut att bli mycket kul under våren. Vi kommer att ha Astrid Lindgren och Evert Taube som inspirationskällor . Efter sången var det dags för lunch innan jag åkte till Dr Thuns mottagning för att få min Twinrix-spruta. Den skall tas igen om en månad och den tredje inom ett halvår. Efter det åkte vi till Munkberga för att sätta upp två anslag om att kören Fyrklangen har framträdande där onsdag 30 januari kl 1300. Jag är lite stolt över affischen, där jag tagit ett foto av kören, som jag kopierat till ett Worddokument med informationstext som jag skrivit ut på Gun-Britts skrivare. Vi besökte sedan Birgit Winblad von Walter, där var också Marianne Lindström. Vi blev bjudna på go´fika och satt nog ett par timmar. Det var trevligt att sitta och prata med dem.

Inga kommentarer: