torsdag 17 januari 2013

Temperaturvakten.

Minus 27,6 grader. Jag var på SPF-Rönnens styrelsemöte kl 0900. Margareta Wallström hade glömt "Kallelse till årsmöte", den bibba vi skulle kuvertera idag. Jag skjutsade henne hem till Persibyn för att hämta den. När vi kom tillbaka, hade mötet pågått i 24 minuter. Efter mötet åkte jag till Fagerudden. Jag hämtade Tempvakten. Den skall programmeras om så, att den blir mera tolerant om temperaturen sjunker ned til bara en eller två grader. Det var 5,5 på sängen och 4,7 vid fönstret. Vi den temperaturen larmar den. Dessutom  skall Monica tas bort från SMS-listan. Hon vill inte bli väckt av den eftersom hon behöver sin nattvila. Jag handlade på ICA-Bergsviken, bl.a. en färsk fjällsik, som vi ugnsstekte till middag. Vi var i Björklundahallen kl 18:15. Gun-Britt på Actic och jag på IndoorWalking och Challenge, båda passen leddes av Emma.

Inga kommentarer: