onsdag 28 september 2011

Jag åkte in till IVAB med skruvdagarbatteriet, som Simon och Tobias glömde när de åkte härifrån igår. Jag skulle ändå in på bokahandeln Duvan och köpa sångarpärmar. Vi får förmodligen några nya körmedlemmar, men de vill känna sig för ett tag.
Sångövning kl 1100. Jag envisas med att gå klädd i pikétröja och utan strumpor, (ja, nog har jag byxor också) men det gick bra. En del kommentarer bara, men det tål jag.Efter sångövningen åt vi lunch och vilade en stund på sängen. Det betyder att jag sov. Sedan var det dags att åka till Actic och köra ett pass. Jag bastade i samband med duschen. Det var skönt. Efter det var det middagsdags. Vi åt sill och potäter. Sen var det TV-kväll, men till vickning blev det ett halvt päron och ett glas vitt. Ja, det blev en skvätt till. Vi tömde påsen för det hade kommit luft i den. Natti!

Inga kommentarer: