måndag 26 september 2011

Idag fick vi ta det lite lugnt på förmiddagen. Jag hade tid för "Kettlebell"-träningen kl 1200. Gun-Britt tränade på Actic. När jag var klar, väntade Helen  som skulle instruera mig på maskiner i Actic.Hon är toppen, visade hur det skall gå till. Nu förstod jag,  att jag inte tilll närmelsevis har kunnat tillgodogöra mig andemeningen med det hela. Jag har bara bökat på i tre och ett halvt år. Hanterat mycket vikter, men inte på rätt sätt. Nu skall det bli andra bullar! Jag  har också förstått att Helen tog av sin lediga tid, för att passa in sitt instruktörspass till den tid när jag kom från "Kettlebell"-passet. När jag kom hem, hade Gun-Britt köp gräsklipparbränsle och det var bara att sätta igång. Hon började med matlagningen. Jag hann inte klippa på baksidan, men får kanske en ny chans i morgon eller...
Folke kom och åt middag med oss. Gun-Britt hade benat ur harrarna vi fick med oss hem igår och lagt dem i en löksås. Det serverades med kokt potatis och en grönsallad. Efter det drack vi kaffe med tårta. Även den var överbliven från lördagens födelsedagskalas. Sedan Tittade vi på "Fråga Doktorn". Så här gick det. Gun-Britt var på sin vattengympa i Hortlax.jag

Inga kommentarer: