torsdag 29 september 2011

Gun-Britt åkte iväg till Elina, Isla och Liam. Hon skulle vara där ända till på eftermiddagen, då hon skulle vara sällskap åt Adam (7år), medan hans föräldrar och lillasyster var på föräldramöte.
Jag monterade stöd för buskar, som har stått sedan den 13 sept. Sedan grävde jag kring buskarna och tog bort en del ogräs. Jag fick även en hel del daggmask, som jag skall ge till Tore Andersson när vi träffas.
Sedan började jag med diskmaskinen. Det har visat sig att jag behöver förbättra infästningen, sedan jag haft fram den i tisdags. Det tog lite tid och plötsligt var det bråttom att komma iväg till Björklunda. Gym stick passet 1730, hann jag precis till, men hade så bråttom att jag glömde det lilla kortet i omklädningen. Carolin är en cool tjej, som kunde konsten att instruera så att man tar i så det känns i hela kroppen. Men det känns skönt och jag ser fram emot nästa pass.
Patrik ringde och bjöd in till jobb på bygget på lördag morgon...

Inga kommentarer: