tisdag 13 september 2011


I söndags: När vi kom hem med våra lingon, kunde vi sitta ute på altanen i solskenet och rensa dem. Det var fantastiskt skönt. Men när det var klart, var det dags - njaa - vi han ta en liten tupplur innan vi gjorde oss klara fö motionsdans på GOTIS i Öjebyn. Ingen trängsel precis vi var nog mindre än fyrtio personer, men det var ändå trevligt att ta en svängom till "Lelles enmansorkester".

Måndag: Vi åkte till gymmet strax före 1200. Jag skulle vara med på mitt första pass "Kettlebell" och Gun-Britt jobbade i gymmet. Hon hann handla på ICA medan jag avslutade mitt pass med en stunds stretching.


Tisdag - ja det är idag: Nu har vi varit i Svensbyn och tullat i virkesförrådet. Det skall bli nya stöttor till rödvinbärsbuskarna på Fagerudden och till min röda krusbärsbuske.
Vi var bjudna på middag hem till Mimmi och Valter. Tore och Clary var också där. Det vankades Pastagratäng. Till efterrätt en gammeldags fruktsoppa. Kaffe och kaka därpå, det var en smarrig middag!

Inga kommentarer: