torsdag 29 januari 2015

Björklundahallen X 3.

I går, onsdag, var det Seniorjympa kl 09:00 med Malin och efter det sångövning med Lina. Vi hade avtalat att hämta Svea från skolan, men det blev ändring på det. Hon fick åka hem till en klasskamrat och var hemma hos henne en stund. I ställe hämtade vi Adam från Norrmalmsskolan. Då hade vi släpet med oss och ställde tillbaka det på gården, där det hör hemma. Vi stannade tillsammans med Adam och så småningom Svea under eftermiddagen.
I dag torsdag, var jag först på IndoorWalking 30 min med Mona. Det var 06:10, det hade snöat 5-7 cm och jag tog sparken trots snödjupet. Visst gick det att åka spark, men nog var jag varm när jag kom fram till Björklundahallen. Jag körde första omgången med snöslungan. Sedan åkte vi till Björklundahallen igen. Nu - 14:30 - var vi på ett 55 min pass Tai Chi, som leds av Camilla. Efter det var vi förbi och handlade på CoopKonsum. Det har fortsatt att snöa och när jag skulle till mitt tredje besök i Björklundahallen, fick jag trampa i ytterligare några centimeter snö. Det var KettleBell 45 min med Jens. När jag kom hem därifrån, åt jag ytterligare ett mål, innan jag tog itu med snöslungan igen. Jag känner mig faktiskt lite trött nu.

Inga kommentarer: