måndag 13 januari 2014

Väckning kl. 05:00.

Väckning kl. 05:00, jag missade IndoorWalking i går afton, men fick tips om att göra det i dag kl. 06:10. Det var faktiskt ganska bra. Jag fick en promenad till Björklunda tur o retur och dessutom var klockan bara halv åtta när jag gjort dagen första pass. Elina ringde och bjöd oss att vara med barnen medan hon och Mathias åkte till Fällfors och hämtade ett pingisbord, som de köpt på Blocket. Vi han leka både inne och ute i kylan. Det var minus tretton grader. Jag lämnade Gun-Britt hos Elina och barnen. Mathias hade sprungit iväg på en löprunda och jag hade avtalat tid med Micke på Müllers bilvård för tvättning av bilen. När jag var klar där och 200:- fattigare, men nöjd, åkte jag hem, körde in den nytvättade japanen i garaget och gjorde lunch. G-B blev hemskjutsad strax därefter. Jag var bjuden till Folke på middag och tog bussen in till sta´n.

Inga kommentarer: