tisdag 17 december 2013

Full dag.

Jag var på SPF-Rönnens styrelsemöte 09:00 på förmiddagen. När det var klart, bjöd Margareta Wallström på smörgåstårta. Jag åkte sedan in till Gallerian för att köpa 0,3 mm Blyertsstift hos Bodéns och Möbeltassar och batterier hos Clas Ohlson AB. Trots att batterier stod på lappen, kom jag hem utan. På biblioteket lånade jag CD-böcker. Arto Paasilinna: "Kollektivt självmord" och "Adam och Eva" och Torgny Lindgren: "Pölsan". Vi skall ha dem med i bilen när vi åker till och från Tällberg. På eftermiddagen har jag suttit med text och bilder om SPF-Rönnens julfest. Det har jag skickat till Kuriren och P-T. Före klockan sex skulle jag vara i Björklundahallen för 45 min Kettlebell och därefter 30 min IndoorWalking. Gun-Brit åkte med dit, hon hade stavarna med och promenerade hem. Jag var hemma kvart över åtta och åt då middagsmålet. Sedan, kvart över nio var vi på Höglandsnäsvägen 8, för att de sovande barnen Isla och Liam inte skulle lämnas ensamma medan föräldrarna bytte skift på sina respektive jobb. Nu är det full dag. God natt!

Inga kommentarer: