söndag 2 juni 2013

Söndagsdagis.

I dag kom Isla och Liam igen. Det var lite gråruggigt ute så vi var här inne hela tiden. Vi roar oss ganska bra. Sjukvård står på programmet, först skulle vi se "Luciatåget". Det är ett stående inslag varje gång. Sedan var det bara att lägga sig på sjuksängen för behandling.
På eftermiddagen skulle vi till Björklundahallen. Gun-Britt på Actic och jag gick till Kettlebell, som enligt mitt schema skulle börja 17:00, men det var ändrat, så jag kom en halvtimme för sent. Det ordnade upp sig och jag fick min genomkörare. Jens hade lagt upp övningarna så att man parvis skulle klara 300 moment av sex olika övningar på kortast möjliga tid. Jag klarade det på c:a 25 min. Sedan är det bara att krympa den tiden. 1500sekunder för 300 moment, det är ett var femte sekund. Puh! Efter det var det IndoorWalking med blonda Linda. När jag kom hem, erbjöd Gun-Britt bruta med grillad kyckling som tilltugg.

Inga kommentarer: