onsdag 5 juni 2013

Nordanvind.

I dag cyklade jag till bygget. Det var en av de få gånger man varit glad åt nordanvinden, men den var medvind och jag kände knappt någon fartvind. Vi har fortsatt att isolera, sätta plywood och gips. Gun -Britt hade skickat mackor och nyponsoppa till lunch. Mathias hade en köttgryta, som vi delade. Nyponsoppan fick bli efterrätt. Gun-Britt kom ut efter lunch. Hon hjälpte mig med isolering och så städade hon. Det blir skräpigt av gips och Gullfiber. Hon var kvar, så jag åkte med henne hem. Vi satte cykeln på cykelhållaren. Jag klippte gräset på framsidan innan vi åkte och Besökte Bo med familj. Bo har namnsdag i dag. Problemet med TV-mottagningen har jag inte löst än. Det blir väl så, att jag får prova att sätta upp antennen på en mast, fast det bär mig emot.

Inga kommentarer: