måndag 29 april 2013

Plåster på sår.

Jag ringde vårdcentralen och fick tid att komma till sköterskan med mid skrubbade smalben. Det har inte lyckats för mig att få det att hela. Det beror på att jag varit på såret några gånger och därmed rivit upp det. Nu har jag fått det omlagt av Ingegerd Olausson och fått tid för återbesök på torsdag 2 maj kl. 10:00. Mathias ringde och bjöd in till reglingsjobb på bygget. Gun-Britt skjutsade ut mig och vi jobbade tills det var dags att åka hem. Jag var bjuden till Folke på måndagsmiddag. Mathias skjutsade mig hem och sedan fick jag låna Subaru för middagsresan. Så har jag klarat den här dagen också...

Söndag 28. Vi hade Isla och Liam här från niotiden och fram till lunch. Mathias skulle tillsammans med Andreas sätta upp återstående reglar i taket. Vi var ute på lekparken en bra stund. vädret var fint, men det finns en hel del vatten, som inte har sjunkit undan. Med det är bara kul, när man har stövlar. På eftermiddagen var det fråga om att välja gymmet eller motionsdans på GOTIS. Det blev så att jag åkte till Björklundahallen, där jag var med på ett pass Kettlebell med Jens och direkt efter det hem och hänga undan gympakläderna, byta skjorta och sedan åkte
                                                             Gun-Britt och jag till motionsdansen.
                                                     





Inga kommentarer: