onsdag 20 juni 2012

Mygghatt.

Jag började med gräsklippar´n. Det växer och växer och jag klipper och klipper. Vi skulle passa Liam, medan Elina och Isla var på Musikhögskolan på Barnföreställning med Lönnebergakvartetten. http://www.youtube.com/watch?v=KucXzkZdU2E Mathias hade köpt en omgång lastbärare att montera på Railsen på Gun-Britts bil. Vi tog hem dem, men dessförinnan var jag till Clas Ohlson AB där jag köpte en gasvarnare till husvagnen. Jag var också hos Nymans Fiske och Fritid där jag köpte två flugkast och en mygghatt. När vi kom hem, kunde jag avsluta gräsklippningen. Jag körde även trimmern och snyggade till med den. Nu i kväll har jag testat Gasvarnaren, men jag kommer inte överens med den. Jag skall erklamera den, om de inte kan visa hur gör. Sist skall jag röja kring hakan.

 


Inga kommentarer: