torsdag 22 mars 2012

Safaribilder.

0700 IndoorWalking med Helen. Jag lämnade Gun-Britt i sovrummet när jag åkte till Björklunda. Men när jag kom hem igen var hon i full fläng. Efter en snabbfrukost, åkte vi till SV Norrbotten, där jag skulle delta i Rönnens styrelsemöte. När det var klart, åkte jag med Gunnel Jonsson till rondellen vid Godishuset, där Gun-Britt väntade. Kl 1400 var vi på Museet, där Lars-Erik och Evy Jonsson visade bilder från sin Kenyavistelse. Idag var det safaribilder med massor av vilda djur. De hade haft tur och kunnat ta många exklusiva bilder. Ett par lejon som parade sig var ett exempel. Efter bildvisningen gick vi till Ekbergs och fikade tillsammans med de flesta ur publiken. När det var avklarat, blev vi bjudna hem till Beda och Bore i deras nya bostad. Där blev vi kvar till framemot klockan åtta tillsammans med Mimmi och valter som kom dit lite senare.

Inga kommentarer: