söndag 20 mars 2016

Kalsong- och fickludd.

Det är nu 4 -5 år sedan jag köpte min iPhone. Redan då var det omöjligt att få sladdens kontakt att bottna. Men ja har trott att det skall väl vara så. I natt hade jag satt telefonen på laddning. Det var svårt att få den att kvittera att laddningen var igång. I dag på morgonen hade den inte laddat alls. Då tog jag en tandpetare, tunnade ut den med morakniven och rensade sedan ur anslutningen. Sedan gick kontakten i ända till botten. Det gjorde den inte när telefonen var ny. Här kan du se vad jag fick ut ur telefonen. Man kan kalla det kalsong- och fickludd.


 I dag har vi promenerat i det vackra, men lite kyliga vädret. 19:00 Var jag med på ett Kettlebellpas 55 min under ledning av Jens. Gun-Britt fick besök av Svea, som ville intervjua henne om hur hon firade påsk under sin barndom.

Inga kommentarer: